preskoči na sadržaj
Opći podatci o školi

Program djelovanja mobilne službe

 

Cilj: Optimalan predškolski dogoj i školovanje učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima sukladno njihovim indivdualnim mogućnostima i potrebama

Zadaci: Pružanje stručne pomoći odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima, roditeljima i djeci/učenicima s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima.

Načela suradnje: Mobilna služba uključuje se kada dječiji vrtić/škola i roditelji suglasno odluče da bi zajedničko djelovanje sa članovima mobilnog tima doprinjelo umanjivanju djetetovih / učenikovih teškoća te učinkovitijem i uspješnijem odgojno-obrazovnom procesu. Suradnja dječjeg vrtića, škole, roditelja i mobilnog tima temelji se na jednakopravnosti i dobrovoljnom pristanku svih sudionika suradnje.

Agencija za odgoj i obrazovanje planirala je u okviru plana stručnog usavršavanja za rad s djecom i učenicima s teškoćama u razvoju u 2008. održavanje seminara: Odgoj i školovanje djece i učenika s cerebralnom paralizom i kroničnim bolestima u redovnim odgojno-obrazovnim programima (integracija) Kataloški broj:3 (po posebnom dogovoru prije ili neposredno nakon uključivanja djeteta ili učenika u redoviti program).

 

Nositelji programa i sadržaj rada:

Ravnatelj:

Načini osiguravanja materijalnih i kadrovskih uvjeta za zadovoljavanje posebnih potreba djece/učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima u integraciji.

Pedagog:

Razvojne osobitosti djece/učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima- osnova za prilagodbu odgojno-obrazovnih programa

Metodičke i didaktičke upute učiteljima i roditeljima za rad s djetetom/učenikom s motorićkim poremećajima i kroničnim bolestima

Psiholog:

Psihološke osobitosti djece/učenika s motoričkim poremećajima, posebno s oštećenjem središnjeg živčanog sustava.

Logoped:

Posebnosti govorno-jezičnog razvoja djece/učenika s cerebralnom paralizom i mogućnosti uklanjanja/ublažavanja teškoća

Tiflopedagog:

Vizualne posebnosti djece/učenika s povredom središnjeg živčanog sustava, njihov utjecaj na odgoj i obrazovanje i mogućnosti uklanjanja/ublažavanja

Profesor rehabilitator:

Rani edukacijsko rehabilitacijski programi za djecu s neurorazvojnim i motoričkim teškoćama.

Profesor defektolog:

Dijagnostika motoričke spretnosti ruku i izrada programa računalne daktilografije za pojedinog učenika te upute kako ga provoditi

Korištenje računalne tehnologije kao potpora u odgoju i obrazovanju učenika s motoričkim teškoćama i kao oblik zamjenske komunikacije za učenike s izrazitim motoričkim i govornim teškoćama.

Članovi stručnog tima ovisno o potrebi djeteta/učenika:

 

Edukacija pratitelja/osobnog pomagača kako postupati s djetetom i pomagati mu tijekom vožnje i za vrijeme boravka u vrtiću/školi.




Tražilica



Kalendar školske godine 2016/2017


eD za učenike


eD za učitelje


Stručni skupovi


Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Korisni linkovi


Vrijeme





preskoči na navigaciju