Program djelovanja mobilne službe
Cilj: Optimalan predškolski dogoj i školovanje učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima sukladno njihovim indivdualnim mogućnostima i potrebama Zadaci: Pružanje stručne pomoći odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima, roditeljima i djeci/učenicima s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima. Načela suradnje: Mobilna služba uključuje se kada dječiji vrtić/škola i roditelji suglasno odluče da bi zajedničko djelovanje sa članovima mobilnog tima doprinjelo umanjivanju djetetovih / učenikovih teškoća te učinkovitijem i uspješnijem odgojno-obrazovnom procesu. Suradnja dječjeg vrtića, škole, roditelja i mobilnog tima temelji se na jednakopravnosti i dobrovoljnom pristanku svih sudionika suradnje.
Nositelji programa i sadržaj rada: Ravnatelj: Načini osiguravanja materijalnih i kadrovskih uvjeta za zadovoljavanje posebnih potreba djece/učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima u integraciji. Pedagog: Razvojne osobitosti djece/učenika s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima- osnova za prilagodbu odgojno-obrazovnih programa Metodičke i didaktičke upute učiteljima i roditeljima za rad s djetetom/učenikom s motorićkim poremećajima i kroničnim bolestima Psiholog: Psihološke osobitosti djece/učenika s motoričkim poremećajima, posebno s oštećenjem središnjeg živčanog sustava. Logoped: Posebnosti govorno-jezičnog razvoja djece/učenika s cerebralnom paralizom i mogućnosti uklanjanja/ublažavanja teškoća Tiflopedagog: Vizualne posebnosti djece/učenika s povredom središnjeg živčanog sustava, njihov utjecaj na odgoj i obrazovanje i mogućnosti uklanjanja/ublažavanja Profesor rehabilitator: Rani edukacijsko rehabilitacijski programi za djecu s neurorazvojnim i motoričkim teškoćama. Profesor defektolog: Dijagnostika motoričke spretnosti ruku i izrada programa računalne daktilografije za pojedinog učenika te upute kako ga provoditi Korištenje računalne tehnologije kao potpora u odgoju i obrazovanju učenika s motoričkim teškoćama i kao oblik zamjenske komunikacije za učenike s izrazitim motoričkim i govornim teškoćama. Članovi stručnog tima ovisno o potrebi djeteta/učenika:
Edukacija pratitelja/osobnog pomagača kako postupati s djetetom i pomagati mu tijekom vožnje i za vrijeme boravka u vrtiću/školi. |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisni linkovi |