Učeničko zadrugarstvo u Centru za odgoj i obrazovanje „Goljak“ bilježi svoje početke pedesetih godina prošlog stoljeća i aktivno je do školske godine 1990/91. Učenička zadruga tada zamire, da bi se školske godine 2003/04. obnovila i dobila ime „Šegrt Hlapić“
Od tada ponovo djelujemo i trudimo se što kvalitetnije osmisliti planove i programe naših sekcija, kako bi bile što uspješnije u proizvodno tržišnom smislu.
Aktivni smo sudionici na smotrama učeničkog zadrugarstva Grada Zagreba, Na 4., 5. i 8. smotri Grada Zagreba osvojili smo drugo mjesto u skupini škola koje doprinose odgoju i obrazovanju učenika s posebnim potrebama.
Na 6. smotri učeničkih zadruga Grada Zagreba osvojili smo prvo mjesto. Predstavili smo se i na 19., 20. i 21. smotri učeničkog zadrugarstva Republike Hrvatske u Trogiru, Poreču i Podgori.
Početkom svake školske godine sazivamo sjednicu Zadružnog odbora na kojoj raspravljamo o mogućnostima, sekcijama, aktivnostima i ciljevima. Tada donosimo kurikulum te planove i programe po sekcijama.
Učenička zadruga dobila je nove prostore za rad u Našičkoj ulici.Uz redovne aktivnosti u Našičkoj organiziramo radionice na koje pozivamo svoje suradnike, roditelje, studente i učenike iz drugih škola. Prostor ima velike prozore koje koristimo kao izložbene površine.
Stanovnici Jaruna rado pogledaju naše izloške. Školske godine 2010/11. učenička zadruga ima 30 učenika zadrugara.
Učenici su se pridružili na dobrovoljnoj osnovi i odabrali sekciju koja ih privlači:
-keramičarska sekcija,
-obrada i oblikovanje platna,
-kreativno oblikovanje,
-pletenje šibljem i špagom,
-cvjećarska sekcija i
sekcija grafičkog oblikovanja
Rezultati rada zadruge i postignuća mladih zadrugara omogućuju nam da redovito nabavljamo sirovine i potrebna sredstva za rad, osposobljavamo učenike i voditelje putem seminara i radionica, da sudjelujemo u humanitarnim akcijama, nagrađujemo marljivost zadrugara zajedničkim izletima poslije uspješno obavljenih aktivnosti.
Učenici zadrugari putem rada u sekcijama razvijaju navike za rad i život u zajednici, usvajaju nove vještine koje mogu koristiti u samostalnom životu, upoznaju i promoviraju našu kulturnu baštinu i doprinose njenom očuvanju.
Aktivnosti su primjerene mogućnostima učenika, potiču razvoj fine motorike i okulomotorike, komunikacije i socijalizacije
Isto tako potiču kreativnost i razvoj osjećaja za lijepo, razvoj samopouzdanja, razvoj spoznaja okoline i samostalnog ponašanja u važnim aspektima življenja.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Korisni linkovi |