Učenici 4. a razreda i njihova učiteljica Grozdana Šitum –Madunić proveli su tjedan dana u školi u prirodi (Crikvenica od 08.05.2023. do 12.05.2023.).
Kao zaseban nastavni oblik škola u prirodi ima važnu odgojno-obrazovnu zadaću. Omogućuje učenje cjelovitim doživljavanjem životnih i nastavnih sadržaja u neposrednoj stvarnosti, zajednički suživot učitelja i učenika u svim djelatnostima, bolje međusobno upoznavanje i zbližavanje, poštovanje dogovora i pravila zajedničkog suživota, kulturne, higijenske i radne navike, te pravilno kulturno ponašanje i slično. Nastavne sadržaje učenici upoznaju opisivanjem,
neposrednim promatranjem, opažanjem, dodirivanjem, prikupljanjem, uspoređivanjem, razvrstavanjem, istraživanjem...
Kroz ispunjen i bogat program aktivnosti ostvarili su se ciljevi i ishodi učenja u novom i poticajnom okruženju.
Učenicu su nastavne sadržaje spoznali na nov način, primjereniji njihovim sposobnostima, mogućnostima a što je najvažnije bili su aktivno uključeni u sve aktivnosti koje su se u školi nudile.
Učenici u školi u prirodi dobivaju daleko više nego što se riječima može opisati (oblik nastave je prirodan, spontan, pun podražaja i doživljaja iz prirode, učenje je prihvaćeno s radošću i potpunim udjelom i sudjelovanjem svakog pojedinog učenika), i zbog toga preporučam i dalje ovakav oblik nastave.
Zadaće koje su se provele u školi u prirodi ostvarivale su se kroz nekoliko cjelina:
-obrada nastavnih sadržaja u neposrednoj prirodnoj i društvenoj okolini
- učenje kroz igru i zabavu
- zajednički suživot u kolektivu
- organizacija aktivnosti tijekom dana
- pravilan odnos i ponašanje u objektu, te odnos prema učiteljima i osoblju
Boravkom u školi u prirodi učenici su stekli nova iskustva koja su sa zadovoljstvom ponijeli kući i uspomene koje će pamtiti čitav život.
Bila je to prava morska pustolovina za pamćenje! Pogledajte....